miercuri, 17 noiembrie 2010

IMPRESII de dupa auditia Prapastiilor

<Declar cu multa satisfactie ca evenimentul a fost surpinzator de placut si cu multa caldura voi asista la alte auditii.
Este prima data cand am ascultat dupa multi ani si am degustat totul ca prima data.
Apreciez initiativa si voi face cunoscut evenimentul.
De asemenea, am apreciat foarte mult prezenta unui regizor ca dl. Lungeanu.
Incurajez astfel de intalniri si discutii cu oameni pasionati.
Va multumim si sa ne revedem cu bine!>
Georgiana

<Felicitari pentru initiativa interesanta si placuta!
Voi reveni cu drag pentru a retrai momentele povestilor coplarieie ale teatrului radiofonic.>
Anonim
<Am redescoperit bucuria sa-mi folosesc propria imaginatie, sa-mi creez imagini si nu sa astept asaltul imaginilor asupra retinei, din partea mijloacelor audiovizuale.
In concluzie am fost stapanul/creatorul propriilor imagini, propriei mele imaginatii.
Va multumim!!!>
Bogdan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu